28 april

hej hej förlåt för jag inte har skrivit på några dagar nu, men har verkligen inte hunnit, tisdags så började skolan och sen åkte jag hem till Hilda efter skolan på onsdag så dansade jag på kvällen och i dag så har jag varit på grand samakand i växjö för alla affärer har öppnat i dag! :D
jag köpte hem lite grejer orkade ta något kort på dom men kan skriva vad det var istället.

2 linnen för 50 kr :D (kommer ej ihåg vad affären heter)
1 linne från JC 60 kr
1 par halvlånga jeans på new yorker 319 kr
1 gympa linne och 1 par gympa byxor på stadium men har ingen anning vad det kostade.
men nu ska jag kolla på tv, sen går jag nog och lägger mig!
JUSTE DET HAR LÄXA TILLS I MÅN, MÅSTE GÖRA DEN!
puss!


SAKNAR THAILAND <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0